Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару: 1. Він не використовувався і зберігся у тому вигляді, яким його придбали. 2. Пройшло менше 14 днів із моменту придбання товару. Доставка товару на склад здійснюється за рахунок покупця, якщо повернення з вини співробітника магазину, то за рахунок компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.